Yandex
İstanbul 18°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut Beşiktaş mağlubiyeti sonrası konuştu: Takımı yeniden cesaretlendireceğiz...

Süper Toto Süper Lig'in 19. haftasında arabam.com Konyaspor sahasında Beşiktaş'a 2-1 kaybetti. Mücadele sonrasında açıklamalarda bulunan Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, "Oyunun geneline baktığımız zaman, beraberliği bile sorgulayacağımız bir karşılaşmada maalesef mağlup olduk" ifadelerini kullandı.

Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut Beşiktaş mağlubiyeti sonrası konuştu: Takımı yeniden cesaretlendireceğiz...

Süper Toto Süper Lig'in 19. haftasında ağırladığı Beşiktaş'a 2-1 yenilen Arabam.com Konyaspor'da teknik direktör İlhan Palut, beklemedikleri bir sonuç aldıklarını söyledi. Palut, MEDAŞ Konya Büyükşehir Stadı'nda yapılan maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, zor bir maçta Beşiktaş'ın yediği talihsiz golle öne geçtiklerini anımsattı.

"BERABERLİK BİLE SORGULANABİLİRDİ"

Maçın en başında skoru bulduklarını anlatan Palut, "Ceza sahasında son paslar, rakibi eksik yakalamalar... Bir şekilde biz bunu sonuca dönüştüremezken, Beşiktaş'ın maç planı işledi. Birinci bölgeden üçüncü bölgeye uzun toplar ve ceza sahasında oluşabilecek karambollerle sonuca gitmeye çalışan bir Beşiktaş takımı vardı. Bundan da sonuç aldılar. Oyunun geneline baktığımız zaman, beraberliği bile sorgulayacağımız bir karşılaşmada maalesef mağlup olduk." diye konuştu.

"TAKIMI YENİDEN CESARETLENDİRECEĞİZ"

Palut, bugün kaybettikleri 3 puanın yanı sıra, çok önemli kırılmalar yaşadıklarını belirterek, şunları kaydetti:

"Uğraşıyoruz, elimizden geleni yapıyoruz, üretmeye çalışıyoruz ama olmuyor. Takımı yeniden cesaretlendireceğiz. Tabii ki biz de üzülüyoruz, sadece takım değil. Bir şekilde oynadığımız oyunu, gösterdiğimiz mücadeleyi puanlara yansıtmaya çalışacağız. Bazen dersler pahalı oluyor. Ayağımızdaki 2 toptan 2 gol yedik. Bir şekilde bunlardan gerekli dersi çıkarıp, kırılma yaşamadan yolumuza devam etmemiz lazım. Çünkü fikstür yoğun bir şekilde devam ediyor."

Konyaspor Beşiktaş Süper Lig Spor Toto Süper Lig İlhan Palut Tabii Beşiktaş takım
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Yazarlar
Son Dakika Haberleri
Yerel Haberler
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Dünya
Spor
Magazin
Seyahat
Yaşam
Teknoloji
Sağlık
Kültür Sanat
Medya
Eğitim
Popüler Haberler
Savunma
Sayfalar
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası
Künye
İletişim
Hukuka Aykırılık Bildirimi
Kullanım Şartları