Gündeme bomba gibi düşen iddia: Ali Koç ve yöneticiler Fenerbahçe derneğini bastı
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve beraberindeki bir grup, Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği'ne giderek imza toplanması ile ilgili dernek ve dernek başkanı Emrah Tunay'a sert tepki gösterdi.
Fenerbahçe'de eleştirilerin tek odağı haline gelen Başkan Ali Koç'tan gece yarısı saatlerinde olay yaratan bir hamle geldi.
İMZA KAMPANYASI SÜRÜYOR
Fenerbahçeli taraftarlar ve dernekler, kulübün kongreye gitmesi için imza kampanyasına devam ederken, Fenerbahçe'de Ali Koç yönetiminin eylül ayına kongre kararı aldığı iddia edilmişti. Tüm bunların doğrultusunda hareketli saatler yaşanırken Ali Koç beklenmedik bir harekete imza attı.
FENERBAHÇE DERNEĞİ'NE BASKIN
Sports Digitale'de yer alan habere göre; Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve beraberindeki bir grup, Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği'ne gitti. Ali Koç ve beraberindeki isimlerin, derneğe giderek imza toplanması ile ilgili dernek ve dernek başkanı Emrah Tunay'a sert tepki gösterdiği öğrenildi. Dernek Başkanı olan Emrah Tunay'ın konuyla ilgili kısa süre içerisinde açıklama yapması beklendiği ifade edildi.
YALANLAMA GELDİ
Fenerbahçe'nin sosyal medyadan yaptığı açıklamada, "Bugün akşam saatlerinde Başkanımız Ali Y. Koç ve Yönetim Kurulu Üyelerimizin stadımızın hemen karşısındaki Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği'ne yapmış olduğu ziyaret ile ilgili ortaya atılan iddialar tamamen yalan ve maksatlıdır. Bu mesnetsiz iddialara itibar edilmemesini rica ederiz." denildi.
DERNEK BAŞKANI KONUŞTU
Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Emrah Tünay da açıklama yaptı. Tünay, açıklamasında, "Bu akşam geç saatlerde Başkan Ali Koç, yöneticiler, Burak Kızılhan ve Can Gebetaş'la birlikte Fenerbahçe Gönülleri Derneği'ne geldiler. Derneğimize Başkan Koç'un gelişi ve yaşananlar konusunda biz gerekli açıklamaları gün içinde yapacağız"
YÖNETİCİ KONUŞTU
Fenerbahçe Yöneticisi Can Gebetaş, TGRT Haber'de açıklamalarda bulundu. İşte o açıklama:
"Geçmiş olsun diyelim dediniz. Geçmiş olsun denmesini gerektirecek durumda bir olay, vaka yaşanmadığını net bir şekilde ifade etmeliyiz. Geçmiş olsun kısmını bu şekilde kabul edebilirim, maalesef yine sosyal medya üzerinden yapılan manipülasyonla bir itibar suikastına uğramış bulunmaktayız.
Basma şeklindeki ithamlar, tabirler kesinlikle doğru değil. Basmak ne demek, oraya adamlarla gidersiniz, karşılıklı gergin bir ortam oluşur. Öyle bir durum söz konusu değil. Sayın başkan, ben ve Burak Kızılhan, kulüpten çıktık, yürüdüğümüz yerde Fenerbahçe Gönülleri Derneği de vardı. Sayın başkan, "Buraya bir uğrayalım." dedi. Dernek merkezinde lokale üst kata çıktık. Orada 3-4 tane çalışan vardı. Aynı zaman dernek başkanı sayın Emrah Tünay da geldi.
Sayın başkan bir derneği gezelim dedi. Sayın başkan ve Emrah Bey, bizim bulunduğumuz kattan bir üst kata çıktılar. Yaklaşık 10-15 dakikalık bir sohbet ettiler. Orada ne konuştular bilmiyorum çünkü biz yukarıya çıkmadık. Biz orada en iyi şekilde ağırlandık. Sohbet ettik. Camianın içerisinde bulunduğu durumdan onlar hoşnutsuz olduklarını ifade etti, biz de ifade ettik. Kırgınlıkları olduğunu ifade ettiler, biz de aynı şekilde. Sonra sayın başkan Ali Koç ve Emrah Bey, birlikte aşağıya indiler. Sayın dernek başkanı Emrah Bey de bizi kapıya kadar uğurladı.
Daha sonra biraz daha kalabalık bir grup geldi. 10-15 kişilik bir grup. Sarı tişört giymiş, üzerinde imzaya davet eden yazılar bulunan arkadaşlar geldi. Başkan, onlara iyi akşamlar diledi ve biz oradan ayrıldık. Ben oradan çıktım kendi evime doğru giderken telefonlarım çalmaya başladı. Sosyal medyada haberler çıkmaya başladı. Dernek basmışız, olaylar çıkmış... İnanın bunları anlamakta zorlanıyorum."