Yusuf Tekin'den okullarda güvenlik açıklaması: "En ufak tavize izin vermeyeceğiz"
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin okul saldırılarına ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yaptı. Tekin, "Bilinmelidir ki evlatlarımızın güvenliği konusunda en küçük bir tavize izin vermeyeceğiz. " dedi.
Kahramanmaraş ve Şanlıurfa'daki okullara yönelik silahlı saldırı olayları can aldı. Türkiye'yi derin hüzne boğan olaylar sonrasında güvenlik önlemleri artırıldı.
Kahramanmaraş'ta okullar bugün yeniden başladı. Öğrenciler ders zili ile birlikte öğrenim hayatına devam ediyor.
Bu kapsamda Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu. Paylaşımında "taviz vermeyeceğiz" vurgusunu yapan Tekin şu cümleleri kullandı;
"Hepimizi üzüntüye boğan elim hadiselerin ardından haftanın ilk gününde okullarımızdayız. Eğitim ailesi olarak şimdi bize düşen, toprağa umudun tohumlarını yeniden ekmektir. Evlatlarımızın huzurunu sükûnetle inşa etmek, çocuklarımızın gözlerinde parıldayan o ışığı korumak Bakanlık olarak sorumluluğumuzdur.
"EN KÜÇÜK TAVİZE İZİN VERMEYECEĞİZ"
Bilinmelidir ki evlatlarımızın güvenliği konusunda en küçük bir tavize izin vermeyeceğiz. Çocuklarımızın insani değerlerini, devletimizle ve bu aziz milletle olan güçlü bağlarını kaybetmesine müsaade etmeyeceğiz. Bu inanç ve gayretle, Türkiye’nin millî birliğinin ve beraberliğinin her daim korunması için el birliğiyle, dayanışma içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.
Eğitimin yükünü omuzlayan, şefkati ve özverisiyle yarınlarımız için yorulmak nedir bilmeden çalışan kıymetli öğretmenlerimizin emeği ülkemizin geleceğidir. Bu sabah ellerinde ay-yıldızlı bayraklarımızla okullarımızı bir kenetlenme alanına çeviren meslektaşlarımıza, velilerimize ve sendikalara şükranlarımı sunuyorum. Şanlı bayrağımızın gölgesi; birliğimizin, beraberliğimizin ve evlatlarımıza hep birlikte sahip çıkma kararlılığımızın en büyük nişanesidir.
Hepimizi derinden üzen bu elim hadiselerde kaybettiğimiz canlarımıza yüce Allah’tan rahmet, yakınlarına sabır diliyor; hadiselerden etkilenen değerli vatandaşlarımıza, tüm ailelerimize, bilhassa sevgili yavrularımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Her şeyin en iyisine layık olan evlatlarımıza ve onlara rehberlik eden öğretmenlerimize hayırlı haftalar diliyorum."