Yılmaz Büyükerşen'den kötü haber
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, sosyal medya hesabından koronavirüse yakalandığını duyurdu.
Yayınlanma:
Son Güncelleme:
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen Twitter'dan yaptığı paylaşımla koronavirüse yakalandğını açıkladı.
Yılmaz Büyükerşen şunları yazdı:

"Kıymetli hemşehrilerim, kontrol amaçlı düzenli olarak yaptırdığım Covid-19 test sonucum pozitif çıktı. Genel sağlık durumum gayet iyi. En kısa sürede yine aranızda olmak dileğiyle…"