Nevruz Bayramı kutlamaları! Nevruz ateşi Gaziantep'te yandı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, Nevruz Bayramı kutlamaları gerçekleştiriliyor. Belediye başkanı Fatma Şahin, Nevruz ateşinin yandığı anları sosyal medya hesabından paylaştı.
Baharın gelişinin sembolü olarak bilinen Nevruz, bu sene Gaziantep’te kutlanıyor. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde, türlü kutlamalar gerçekleştiriliyor.
Nevruz’un asırlardır Türk dünyasında birlik, dayanışma ve ortak kültürel değerlerin sembolü olarak kutlandığına dikkat çekilen programda, farklı ülkelerden gelen temsilciler Gaziantep’te buluşuyor.
Etkinliğe Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin’in yanı sıra AK Parti Genel Başkan Yardımcısı, Türk Devletleri ile İlişkiler Başkanı ve Ankara Milletvekili Prof. Dr. Kürşad Zorlu da katılıyor.
"NEVRUZ ATEŞİ GAZİANTEP'TE YANDI"
Bir diğer yandan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, sosyal medya hesabı üzerinden Nevruz ateşi yaktıkları anı paylaştı.
Şahin bu paylaşıma, “ Nevruz ateşi Gaziantep’te yandı bu sene. Barışa, kardeşliğe vesile olsun.” notunu düştü.
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kürşat Zorlu da sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu cümleleri kullandı;
"Baharın müjdecisi, kardeşliğin ve yeniden doğuşun simgesi olan Nevruz bayramımız kutlu olsun. Bugün Gaziantep’te Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın himayelerinde gerçekleştirdiğimiz kutlamalarda kadim coşkumuzu hep birlikte yaşıyoruz.
"HEP BİRLİKTE TÜRKİYE'YİZ"
Cumhurbaşkanımızın vizyonu doğrultusunda, Türk dünyasıyla olan gönül köprülerimizi her geçen gün daha da sağlamlaştırıyoruz. Gaziantep’ten yükselen bu kardeşlik sesiyle, birliğimizi ve beraberliğimizi taçlandırıyoruz. Çünkü hep birlikte Türkiye’yiz biz. Birliğimiz daim, Nevruz’umuz kutlu olsun. "