Yandex
İstanbul 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Luis Enrique bu şampiyonluğu da vefat eden kızına armağan etti

UEFA Şampiyonlar Ligi'nde üst üste ikinci kez mutlu sona ulaşan Fransa temsilcisi Paris Saint-Germain'in (PSG) teknik direktörü Luis Enrique, bir rüyada gibi ve çok mutlu olduğunu söyledi. İspanyol teknik adam bu şampiyonluğu da vefat eden kızına armağan etti.

Luis Enrique bu şampiyonluğu da vefat eden kızına armağan etti
Emre Kacan
Emre Kacan Haber Editörü

UEFA Şampiyonlar Ligi'nde üst üste ikinci kez mutlu sona ulaşan Fransa temsilcisi Paris Saint-Germain'in (PSG) teknik direktörü Luis Enrique, bir rüyada gibi ve çok mutlu olduğunu söyledi.

İspanyol teknik adam, Macaristan'ın başkenti Budapeşte'deki Puskas Arena'da İngiliz temsilcisi Arsenal'ı penaltılarla yendikleri final maçının ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

Arsenal'a karşı ilk 10 dakikada geri düşüp kazanmanın çok zor olduğunu dile getiren Enrique, "Bir rüyanın içinde gibiyim, çok mutluyum. Bence çok üst düzey bir final oynadık. Özellikle ilk 10 dakikada ilk golü bulduklarında aşılması en zor takımlardan birine karşı oynadık. Bizim için zor oldu. İlk yarıda boşlukları bulamadık. İkinci yarıda biraz daha geliştiğimizi düşünüyorum. Arsenal gibi blok halinde mükemmel şekilde derin savunma yapan bir takıma karşı maçı berabere bitirmeyi başardık. Sonuçta üst üste kazanmak inanılmaz. Çok zor oldu. Fakat çok mutluyuz." diye konuştu.

Hak ettikleri bir şampiyonluk olduğunu belirten PSG Teknik Direktörü, "Bence bugün iki takım da maçı kaybetmeyi hak etmedi. Ancak tüm sezonu ve bu takvimle Şampiyonlar Ligi'nde yaşadığımız tüm zorlukları analiz edersem, ikinci Şampiyonlar Ligi şampiyonluğumuzu net bir şekilde hak ettiğimizi düşünüyorum." dedi.

Tecrübeli teknik adam, üst üste üçüncü UEFA Şampiyonlar Ligi zaferi hedefiyle ilgili soruya karşılık, "Hazırlanacak hedefler olduğu kesin ama bunun için zamanımız var. Şimdi tatil zamanı. Geçen yıl tarih yazmıştık ama Kulüpler Dünya Kupası'nda oynamıştık ve bu çok zor, çok yıpratıcı olmuştu. Şu anda oyuncuların çoğunluğu milli takımlarına gidecek ve bu da çok üst düzey bir turnuva. Ancak biz teknik ekip olarak bundan kesinlikle keyif alacağız. Üst üste üçüncü kez kazanma hakkında konuşacak zamanlar elbet gelecektir. Taraftarlarımızın, bu kulübün ve bu şehrin seviyesine yakışır hedeflere sahip olmaktan dolayı mutluyuz." ifadesini kullandı.

Yeni sezon planlamasında takımdan ayrılacak veya yeni gelecek oyuncular olup olmadığının sorulması üzerine Luis Enrique, "Çok fazla oyuncuya ihtiyacımız yok. Takımımızda oynayabilecek doğru oyuncuları bulmak zaten çok zor. Analizlerimizi yapacağız ama acelemiz yok. Zaten harika bir kadroya sahibiz. Tabii ki bazı pozisyonları değiştirmek ve tazelemek adına birkaç oyuncuya ihtiyacımız olacak ama unutmayın ki son 2 yıldır Avrupa'nın şampiyonu biziz. O yüzden yavaş yavaş ilerleyeceğiz." dedi.

Luis Enrique, elde ettikleri bu Şampiyonlar Ligi zaferinin geçen seneye göre daha değerli olduğunu belirterek, "Bu Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu, geçen seneden daha önemli. Çünkü rakip çok zordu." ifadelerini kullandı.

Başarılı teknik adam ayrıca duygusal açıklamalarda bulunarak, "Xana (kanserden vefat eden kızı) hala bizi izliyor. Kötü hissettiğimizi görmesini nasıl isterim ki?" sözleriyle duygularını paylaştı.

PSG Luis Enrique UEFA Şampiyonlar Ligi Arsenal
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Yazarlar
Son Dakika Haberleri
Yerel Haberler
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Dünya
Spor
Magazin
Seyahat
Yaşam
Teknoloji
Sağlık
Kültür Sanat
Medya
Eğitim
Popüler Haberler
Savunma
Sayfalar
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası
Künye
İletişim
Hukuka Aykırılık Bildirimi
Kullanım Şartları