Küba’da insanlık dramı yaşanıyor: ABD ablukaya aldı bebekler ölmeye başladı
ABD'nin İran'ın ardından kuşatmaya aldığı Küba'da adeta insanlık dramı yaşanıyor. Elektriğin olmadığı ülkede 100'den fazla yoğun bakım hastası ve bebeğin bu nedenle hayatını kaybettiği bildirildi.
Yayınlanma:
Son Güncelleme:
Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Başkanı Donald Trump'ın emriyle ASBD ordusu tarafından İran'dan sonra kuşatılan bir diğer ülke Küba'da insani kriz yaşanıyor. Ülkede tüm petrol tedarik kanalları kesildi. Dünyadan petrol satın alması engellenen Küba'da elektrik de kesildi.
Elektrik olmadığı için doktorların kuvözleri manuel olarak çalıştırdığı belirtildi. Sırf bu nedenden ötürü şu ana dek 100'den fazla yoğun bakım hastası ve bebek hayatını kaybetti. Ölümlerin arkasının da gelebileceği, çok sayıda bebeğin de her an ölebileceği bildiriliyor.
Kaynak: Haber Merkezi
