İşte Beşiktaş'ın bugün görüştüğü teknik direktör! Portekiz basını: "Sıcak bakıyor"
Beşiktaş yönetiminin bugün Portekiz'de görüştüğü teknik direktör ortaya çıktı. Başarılı hocanın siyah-beyazlı takımda çalışmaya sıcak baktığı kaydedildi.
Başarısız bir sezon geçiren Beşiktaş'ta teknik direktör Sergen Yalçın ile yollar ayrılmıştı.
Yalçın'ın ardından Serkan Reçber'in de görevine son veren başkan Serdal Adalı, futbol direktörlüğü görevine Önder Özen'i getirmişti.
Günlerdir birçok teknik adamla görüşmelerde bulunan siyah-beyazlılarda listenin 1 numarası belli oldu.
PORTEKİZ'E UÇTULAR
Beşiktaş'ta yönetim adına Murat Kılıç ve Önder Özen'in, yüz yüze görüşme yapmak için bu sabah Portekiz'e uçtuğu öğrenildi.
ÖNDER ÖZEN'İN 1. ADAYI
Siyah-beyazlılar, teknik direktörlük kariyerine hızlı bir başlangıç yapan Brezilyalı çalıştırıcı Filipe Luis'i takımın başına getirmek istiyor.
SICAK BAKIYOR
Portekiz basınından RTI Esporte'nin haberine göre; Filipe Luis, Beşiktaş'ta çalışmaya sıcak bakıyor. Teklif şu anda değerlendiriliyor.
BEŞİKTAŞ'IN 2 RAKİBİ DAHA VAR
Beşiktaş'ın yanı sıra Fulham ve Strasbourg'un da Filipe Luis ile ilgilendiği ve genç teknik adamla yakın zamanda görüşmeler gerçekleştireceği kaydedildi.
BAŞARILARI
40 yaşındaki teknik adam, Flamengo ile Brezilya ve Güney Amerika'da önemli başarılar elde etti.
KUPA CANAVARI
Serie A, Copa Libertadores, Süper Kupa ve Brezilya Kupası'nın yanı sıra Derby of the Americas, Challenger Cup ve iki kez Campeonato Carioca şampiyonluğu yaşayan genç çalıştırıcının kariyeri dikkat çekiyor.
"TEKNİK DİREKTÖRLÜK VİRÜSÜNÜ İLK O ZAMAN KAPTIM"
Filipe Luis, 2016 yılında Atletico Madrid forması giydiği dönemde, Pep Guardiola yönetimindeki Bayern Münih ile oynadıkları Şampiyonlar Ligi karşılaşmasının teknik direktörlük kariyerine bakışını değiştirdiğini açıklamıştı.
Marca'ya konuşan Brezilyalı teknik adam, o karşılaşmayı şu sözlerle anlatmıştı:
"Kariyerimde yediğim en büyük taktiksel dayak Guardiola'nın Bayern'ine karşıydı. Maçtan sonra doping kontrolüne gittim ve sevinemedim bile. İçimde öyle bir his vardı ki, Guardiola'nın oyun alanının boyutlarını hile yaparak büyüttüğüne ikna olmuştum. Her şey o kadar uzaktı ki, kalelerine bir türlü yaklaşamıyorduk. Sahada bizden fazlalarmış gibi hissettiriyorlardı. O maçtan sonra kendi kendime dedim ki: 'Ben bu işi öğrenmek zorundayım.' Sanırım teknik direktörlük virüsünü ilk o zaman kaptım."