Yandex
İstanbul 18°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

İspanyol müziğinin Grammy ödüllü sanatçısı Buika ve Kibariye, İstanbul'da düet yaptı

İspanyol müziğinin Grammy ödüllü sesi Buika ile arabesk ve pop müzik şarkıcısı Kibariye, İstanbul'da müzikseverlerle bir araya geldi.

İspanyol müziğinin Grammy ödüllü sanatçısı Buika ve Kibariye, İstanbul'da düet yaptı

BKM organizasyonuyla 19 Şubat'ta verilmesi planlanan ancak Buika'nın ağır gribal enfeksiyon geçirmesi nedeniyle ertelenen konser, Volkswagen Arena'da gerçekleşti.

İspanyol müziğinin Grammy ödüllü sanatçısı Buika ve Kibariye, İstanbul'da düet yaptı

Prova görüntülerinden oluşan videonun gösterimiyle başlayan konserde sevenlerine seslenen Buika, çok endişeli günler geçirdiğini, bu süreçte melek gibi Türk doktorlarıyla tanıştığını ve onların kendisini yeniden yaşattığını söyledi.Aynı zamanda amatör bir müzisyen olan doktorunu sahneye davet eden Buika, doktoruyla birlikte iki şarkı seslendirdi. İspanyol sanatçı, ardından Türkçe "Seni seviyorum İstanbul!" diyerek, "Dolor de rumba", "Las simples cosas", "La falsa moneda" ve "Yo me lo merezco"nun aralarında bulunduğu sevilen parçalarını seslendirdi.

İspanyol müziğinin Grammy ödüllü sanatçısı Buika ve Kibariye, İstanbul'da düet yaptı - Resim : 2

Buika, solo performansının ardından heyecanını dile getirirken sahneye, alkışlar eşliğinde Kibariye'yi davet etti.

İkili, geçen haftalarda dijital platformlarda yayımlanan, sözü ve müziği Sezen Aksu'ya ait "Sevdam ağlıyor" ile "No habra nadie en el mundo" parçasını ilk kez canlı olarak birlikte seslendirdi.

Konserin devamında Kibariye, "Sil baştan", "Gidemem" ve "Kara kış"ın da aralarında olduğu şarkıları söyledi. Kibariye'ye "İki arada bir derede" adlı hareketli parçasında danslarıyla Gülay Sütçü sahnede eşlik etti.

Tedavi gördüğü hastanede çoklu organ yetmezliği sebebiyle 2018'de vefat eden müzisyen Yaşar Gaga'yı anan Kibariye, "Bir araya gelmemiz için çok çaba sarf etmişti. Kısmet bugüneymiş, iyi ki de bugüneymiş. Şerefler verdiniz, hoş geldiniz, mutlu günleriniz olsun." ifadelerini kullandı.

Yoğun ilgi gören ve yaklaşık 2 saat süren konserin sonunda Buika ve Kibariye, "Sevdam ağlıyor" parçasını yeniden seslendirdi. Buika ve Kibariye, BKM organizasyonuyla gerçekleştirilecek turne kapsamında 20 Mayıs'ta Ankara'da, 22 Mayıs'ta İzmir'de, 23 Mayıs'ta Antalya'da ve 26 Mayıs'ta İstanbul'da konser verecek.

Kibariye Volkswagen Arena Enfeksiyon BKM
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Yazarlar
Son Dakika Haberleri
Yerel Haberler
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Dünya
Spor
Magazin
Seyahat
Yaşam
Teknoloji
Sağlık
Kültür Sanat
Medya
Eğitim
Popüler Haberler
Savunma
Sayfalar
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası
Künye
İletişim
Hukuka Aykırılık Bildirimi
Kullanım Şartları