İran İsrail'e Arad'da cehennemi yaşattı! Füze saldırısında 6 ölü, 100'ün üzerinde yaralı
İsrail'in güneyindeki Arad kenti İran füzeleriyle cehennemi yaşadı. İsrail medyasına yer alan haberlere göre, bu saldırıda ilk belirlemelere göre 6 kişi öldü, 100'ün üzerinde kişi yaralandı.
İsrail'in güneyinde bulunan Arad kenti İran'ın füzeleriyle vuruldu. Kentte birçok binada hasar meydana gelirken, İsrail N12 televizyonu, ilk belirlemelere göre 6 kişinin öldüğünü, 100’ün üzerinde yaralı olduğunu duyurdu.
Resmi rakamlar bu şekilde duyurulurken, sahadan gelen haberlere göre ölü sayısının saatler ilerledikçe artacağı hatta 50'yi bulacağı ifade ediliyor.
KİTLESEL ÖLÜM İDDİASI
Diğer taraftan İsrail'deki hastanelerde acil durum ilan edildiği iddia edildi. İsrail güvenlik kaynaklarına dayandırılan bilgiye göre Arad'a gerçekleştirilen füze saldırısında kitlesel ölüm yaşanmış olabileceği bildirildi.
Arad ve Dimona saldırılarının İsrail ve ABD'nin Natanz Nükleer Tesisi ve Hark Adası'na yönelik saldırılarına karşı misilleme yapan Tahran yönetiminin Tel Aviv ve Washington'a bugüne kadar vurduğu en sert darbelerden biri olduğu ifade edildi.
İsrail'in Arad saldırısıyla savaşın başlangıcından bu yana adeta cehennemi yaşadığı öne sürülüyor.
Kaynak: Haber Merkezi - DHA
