İran dediğini yaptı! Hürmüz'den izinsiz geçmeye çalışan ABD gemisi vuruldu
Hürmüz Boğazı'ndan izinsiz geçmeye çalışan ve ABD'ye ait olduğu iddia edilen geminin İran tarafından vurulduğu bildirildi.
Yayınlanma:
Son Güncelleme:
Özel ve güncel haber mi arıyorsunuz? SuperHaber'i düzenli takip etmek için tıklayın
Hürmüz Boğazı'nı kapattığını açıklayan İran, kendilerini vurmaya çalışanlar ve bu devletlerle bağlantıda olan devletlere ait petro tankerlerle gemilerin, boğazdan geçişine izin verilmeyeceğini ve vurulacağını duyurmuştu. Tahran yönetimi dediğini yaptı ve izinsiz geçmeye çalışan bir ABD tankerinin vurulduğu bildirildi.
Vurulan tankere ait olduğu iddia edilen görüntüler de ortaya çıktı. Denizin ortasında alevler içinde kalan tankerden yoğun dumanlar yükseldiği görüldü.
Kaynak: Haber Merkezi
