Fenerbahçe'de Oğuz Aydın gelişmesi! Karar değişti
Fenerbahçe'de geçtiğimiz sezon beklentilerin altında kalan Oğuz Aydın ile ilgili ayrılık iddiaları gündeme gelmişti. Son milli maçta performansıyla alkış alan Oğuz Aydın'ın, değişen yabancı sınırı sonrası takımda kalmasına kesin gözüyle bakılıyor.
Fenerbahçe'de geride kalan sezonda beklentilerin altında kalan ve hakkında ayrılık haberleri çıkan Oğuz Aydın, milli maçta dikkat çekti.
PERFORMANSIYLA DİKKAT ÇEKTİ
Oğuz Aydın, A Milli Takım'ın Kuzey Makedonya ile oynadığı hazırlık maçında ilk 11'de başladı ve sağ kanatta oldukça dikkat çeken bir performans ortaya koydu.
Kuzey Makedonya maçını değerlendiren Zeki Uzundurukan, "Kuzey Makedonya maçında Oğuz Aydın'ı izlerken, 'Fenerbahçe, bu Oğuz'u sezon boyunca nasıl yedek kulübesinde oturttu?' dedim içimden." dedi.
AZİZ YILDIRIM'IN SÖZLERİ
Fenerbahçe'de başkan adaylarından Aziz Yıldırım da geçtiğimiz günlerde, "Oğuz Aydın'ı geliştirmek lazım ama tam tersi çocuk geriye gitti. İyi oyuncu ama onu geliştirmek lazım. Ne gerekiyorsa yapmaları lazım. Elimizde değer var ama değer ile ilgilenmediğimiz için dışarıda kaldı." diye konuşmuştu.
FENERBAHÇE SICAK BAKMIYOR
Fenerbahçe, ayrılık haberlerine rağmen değişen yabancı kuralıyla birlikte milli futbolcunun ayrılığına çok sıcak bakmıyor.
YENİ HOCA KARAR VERECEK
Oğuz Aydın'ın geleceği, Fenerbahçe'de göreve gelecek yeni yönetimle birlikte belli olacak.
PERFORMANSI
Fenerbahçe'de geride kalan sezonda 39 maçta süre bulan 25 yaşındaki futbolcu, 4 asist yaptı.