Fenerbahçe Beko Euroleague'de kan kaybediyor: Olympiakos'a 104-87 mağlup oldu, üst üste 2. maçında kayıp yaşadı
Fenerbahçe Beko, Euroleague 14. haftann erteleme maçında konuk olduğu Olympiakos'a 104-87 mağlup oldu. Sarı-lacivertli temsilcimiz bu sonuçla Kızılyıldız maçından sonra Avrupa'da üst üste 2. maçta kayıp yaşadı.
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Euroleague’in 14. haftanın erteleme maçında konuk olduğu Olympiakos’a 104-87 mağlup oldu. Sarı-lacivertliler böylelikle Kızılyıldız sonrası üst üste 2. maçında kayıp yaşadı.
Barış ve Dostluk Salonu’nda oynanan mücadeleye Metecan Birsen, Brandon Boston, Wade Baldwin, Tarık Biberovic ve Khem Birch ilk beşiyle maça başlayan Fenerbahçe Beko, Metecan ve Tarık’ın elinden bulduğu üçlüklerle ilk çeyreği 29-23 önde bitirdi.
İkinci çeyreğe Evan Fournier ile etkili başlayan ev sahibi ekip durumu 35-34’e getirerek öne geçti. İlerleyen bölümlerde de oyun üstünlüğüne devam eden Olympiakos, soyunma odasına 48-46 önde girdi.
Üçüncü çeyreğe de Nikola Milutinov’ın üst üste sayılarıyla başlayan ev sahibi ekip skoru 56-46’ya getirdi. Sar-lacivertli ekip kalan bölümlerde de farkı eritse de Olympiakos karar çeyreğine 74-67 üstün gitti.
Dördüncü çeyrekte de iyi oyununu sürdüren ev sahibi ekip, parkeden 104-87 galip ayrıldı. Maç eksiğini tamamlayan Fenerbahçe Beko, Euroleague’in 32. haftasında ise 20 Mart Cuma günü EA7 Emporio Armani Olimpia Milan’ı konuk edecek.
Kaynak: Haber Merkezi