Yandex
İstanbul 18°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Fatih Erbakan'dan boykot eleştirisi: Kendi kendimize zarar vermektir

Yeniden Refah boykota destek veriyor mu? YRP Genel Başkanı Fatih Erbakan, CHP Genel Başkanı Özgür Özel'in başlattığı tüketim boykotu kampanyasını eleştirerek "ekonomimizi daha da kötü bir noktaya götürmekten başka bir işe yaramıyor" dedi.

Fatih Erbakan'dan boykot eleştirisi: Kendi kendimize zarar vermektir

Yeniden Refah Partisi (YRP) Genel Başkanı Fatih Erbakan, "Eğer kim bir yolsuzluk, usulsüzlük yaptıysa hangi partiden olursa olsun bunun ortaya çıkarılması, sonuna kadar üzerine gidilmesi ve gereken cezaya çarptırılması gerekir." dedi.

Erbakan, parti genel merkezinde düzenlenen il başkanları toplantısı öncesinde yaptığı açıklamada, partisinin merak edilen boykot tavrına ilişkin açıklamada bulundu.

Fatih Erbakan'dan boykot eleştirisi: Kendi kendimize zarar vermektir

YRP'DEN BOYKOTA DESTEK GELMEDİ

CHP Genel Başkanı Özgür Özel'in İstanbul Büyükşehir Belediyesine (İBB) yönelik terör ve yolsuzluk soruşturmalarının ardından yaptığı boykot çağrılarına ilişkin açıklamalarda bulunan Erbakan, "Yerli üretim yapan, sahipliği yerli olan, bu ülkenin ekonomisine katkı sağlayan firmaların boykot edilmesi kendi kendimize zarar vermektedir. Bu zaten dibe vuran ekonomimizi daha da kötü bir noktaya götürmekten başka bir işe yaramıyor." diye konuştu.

YOLSUZLUK ELEŞTİRİSİ

Türkiye'de iktidara ayrı, muhalefete ayrı hukuk uygulandığını ileri süren Erbakan, "Biz kimsenin kefili değiliz. Eğer kim bir yolsuzluk, usulsüzlük yaptıysa hangi partiden olursa olsun bunun ortaya çıkarılması, sonuna kadar üzerine gidilmesi ve gereken cezaya çarptırılması gerekir. Ancak AK Parti dönemine ilişkin belediyelerdeki yolsuzluk ve usulsüzlük dosyalarının üzerine gitmeyip sadece muhalefet belediyelerinin yolsuzluk ve usulsüzlüklerinin üzerine giderseniz bu çifte standart ve adaletsizlik olur." değerlendirmesinde bulundu.

Fatih Erbakan'dan boykot eleştirisi: Kendi kendimize zarar vermektir - Resim : 2

SONUNA KADAR GİDİLSİN

Erbakan, bir fiil suçsa herkes için suç olması, suç değilse de hiç kimse için suç olmaması gerektiği görüşünü aktararak, "Yolsuzluk mu var sonuna kadar gidilsin, hırsızlık mı var en derinine inilsin. Ama soruşturmalarda, görevden almalarda, yargılamalarda adaletten ayrılmasın, çifte standart uygulanmasın. AK Parti'liye başka, DEM Parti'liye başka, CHP'liye başka hukuk uygularsanız bunun adı hukuk olmaz." ifadelerini kullandı.

Yeniden Refah Partisi Fatih Erbakan Refah Partisi Muhalefet
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Yazarlar
Son Dakika Haberleri
Yerel Haberler
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Dünya
Spor
Magazin
Seyahat
Yaşam
Teknoloji
Sağlık
Kültür Sanat
Medya
Eğitim
Popüler Haberler
Savunma
Sayfalar
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası
Künye
İletişim
Hukuka Aykırılık Bildirimi
Kullanım Şartları