Bursa'da inanılmaz olay! Otobüste kadınlar şoförün kolunu ısırdı...
Bursa’da belediye otobüsünde koltuk sırası yüzünden birbirine giren iki kadın, kavgayı ayırmak isteyen şoföre saldırdı. Öfkeden gözü dönen yolcular, kendilerini sakinleştirmeye çalışan talihsiz şoförün kolunu ısırdı. O anlar araç içindeki diğer yolcuları dehşete düşürdü.
Kent içi ulaşımın en yoğun olduğu hatlardan birinde seyir halindeki halk otobüsü, akılalmaz bir şiddet olayına sahne oldu. İki kadın yolcu arasında "boş koltuk" meselesi yüzünden başlayan sözlü atışma, kısa sürede saç saça baş başa kavgaya dönüştü.
ŞOFÖRÜN "İYİ NİYETİ" PAHALIYA PATLADI
Yolcuların çığlıkları üzerine aracı durduran ve kavgayı sonlandırmak için yerinden kalkıp araya giren otobüs şoförü, arbedenin ortasında kaldı. Tarafları ayırmaya çalışan şoför, kadınların hedefi oldu. Öfkesini kontrol edemeyen iki kadın, kendilerini tutmaya çalışan şoförün koluna dişlerini geçirdi.

YOLCULAR HAYRETLER İÇİNDE İZLEDİ
Otobüsün içinde yaşanan "ısırıklı" saldırı anında kısa süreli bir panik dalgası yayıldı. Diğer yolcuların araya girmesiyle saldırgan kadınlar güçlükle sakinleştirilirken, şoförün kolundaki darbe izleri saldırının şiddetini gözler önüne serdi.

"YER KAVGASI" KARAKOLDA BİTTİ
Olay sonrası otobüse polis ekipleri çağrılırken, kolundan yaralanan şoförün şikayetçi olduğu öğrenildi. Bursa ulaşımında günün konusu olan bu olay, "toplu taşımada nezaket" tartışmalarını bir kez daha alevlendirdi.
Kaynak: İHA