Aziz Yıldırım'dan G.Saray örneği: UEFA'ya 'En büyük şikeci sizsiniz' dedim
Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, Galatasaray-Sturm Graz maçında yaşanılanları örnek göstererek UEFA'ya neler söylediğini anlattı.
Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, TRT Spor'a konuk oldu.
Yıldırım, Galatasaray-Sturm Graz maçında yaşanılanları örnek göstererek UEFA'ya neler söylediğini anlattı.
"EN BÜYÜK ŞİKECİ SİZSİNİZ"
Yıldırım, "UEFA'ya 'En büyük şikeci sizsiniz' dedim. 'Niye?' dediler. 'Açın Galatasaray-Sturm Graz maçını izleyin, anlarsınız' dedim." ifadelerini kullandı.
G.SARAY-STURM GRAZ MAÇINDA NELER OLMUŞTU?
Peki Aziz Yıldırım'ın bahsettiği karşılaşmada neler olmuştu? Gelin biraz geçmize uzanalım.
Galatasaray, 2000 yılında Şampiyonlar Ligi D grubunda Monaco, Glasgow Rangers ve Sturm Graz takımlarıyla eşleşir.
4 takımın da gruptan çıkma şansı vardır. Son maçlar aynı gün aynı saatte oynanır.
Monaco-Glasgow Rangers maçının berabere bitmesi sonucu Ali Sami Yen Stadı'nda büyük sevinç yaşanır. Çünkü Galatasaray-Sturm Graz maçı da 2-2 devam eder bu skor iki takımı da el ele bir üst tura taşıyacaktır.
Diğer maçın haberini alan futbolcular, karşı kaleye atak yapmayı bırakır ve kendi aralarında top çevirir. Tam 4 dakika böyle geçer ve maçın bitiş düdüğüyle birlikte iki takım da sahadan mutlu ayrılır.