Aziz Yıldırım: Kuyt, Dzeko ve Volkan'ı istiyoruz
Fenerbahçe başkan Adayı Aziz Yıldırım, "Kuyt, Dzeko ve Volkan Demirel gibi bu kulübün ruhu olan eski oyuncuların katılmasını istiyoruz" dedi.
Fenerbahçe başkan Adayı Aziz Yıldırım, TV 100'e özel açıklamalarda bulunuyor.
Yıldırım'ın sözleri şöyle:
"2018'de kaybettim evime gittim. Dediler ki kaçtı. Yahu beni FETÖ kaçıramadı, siz nasıl kaçıracaksınız? Ben isterdim ki sekiz yıla iki şampiyonluk sığdırayım. 8 sene içinde beni maça davet ettiler mi? Son yönetim davet etti ancak ondan önceki yönetim davet etmedi. Beni seçmişler seçmemişler... Fenerbahçeliyim. Aday oldum o da mecburiyetten. Çünkü gidiş iyi değil! Galatasaray'dan 7 şampiyonluk gerideyiz."
ADEMOLA LOOKMAN
"Ademola Lookman'ı iyi ki almamışlar. İyi bir oyuncu ama kenar oyuncusu. Fenerbahçe'nin ihtiyacı santrfor. Lookman'ı da santrfor diye alacaklardı. 40 milyon diyorlardı. Yazık. Futbol aklı olmadığı için yanlış hamle olacaktı."
"İKİ OYUNCUYLA SON AŞAMAYA GELDİK"
"İki oyuncuyla görüşüyoruz, son aşamaya geldik. Bu konulara girince oyuncunun fiyatı artıyor. Biri için şu andaki mevcut yönetim rakamı belirlemiş. Kulübüyle ilgili konuşma yapılıyor. Hakan Safi gidip görüşeceğim diyor. Sordum, gelen giden yok dediler. Yarın veya seçimden sonra söyleyebiliriz. Ama iki tane santrfor gelecek.
"TEKNİK DİREKTÖR KARARINI HENÜZ VERMEDİK"
Teknik direktör kararını henüz vermedik. Yerli de olabilir yabancı da. Seçimden sonra açıklarız. Ama Samandıra'da Kuyt, Dzeko ve Volkan Demirel gibi bu kulübün ruhu olan eski oyuncuların katılmasını istiyoruz. Üç tane eski oyuncunun oraya gelmesini istiyoruz ki ruh yaratalım. Alex'i istesem, ihtiyaç varsa getiririm. Görev verebilecek bir pozisyon varsa veririz. Futbol aklımız Oğuz Çetin ve yönetimden birkaç isim olacak."
"MENAJER PAZARI OLMUŞ HER YER"
"Menajer pazarı olmuş her yer. Bir sürü menajer, sosyal medyayla ortak olmuş iş yapıyorlar. 8 senede menajerlik sistemi çok acayip bir yere gitmiş. Sosyal medyadan kulüpleri karıştırmaya çalışmaya kimsenin hakkı yok. Devlet bu konuya el atmalı."
"PARA KARŞILIĞI TRANSFER HABERLERİ YAPIYORLAR"
"Televizyonlarda bazı gazeteciler, para karşılığı transfer haberleri yapıyor. Hepsini biliyorum. Alacakmış, gelecekmiş, anlaşacakmış. Aldıysa 'aldı' yazacaksınız!"
"YARIN ÖĞLEN BİLE SÖYLEYEBİLİRİM"
"Oğuz Çetin ve ekibi şu anda çalışıyorlar. Bir menajere 35 tane futbolcu ismi geliyor. Çok alakasız biri bana telefon açıyor bizim eski futbolcu, 5-6 oyuncu ismi yazıyor. İlk hedef santrforu halletmek. Yarın öğlen bile söyleyebilirim. Bu iki golcüden sonra ihtiyaçlara bakıp ona göre transfer yapacağız. İsimler belli, görüşürüz. Problem değil ki. Piyasalar belli, herkes de Fenerbahçe'ye koşa koşa gelir. Burada güven meselesi var."