Aziz Yıldırım, kaç transfer yapacağını açıkladı! "İsimleri belli"
Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, transferlerden teknik direktöre kadar birçok konuda önemli açıklamalarda bulundu.
Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, TRT Spor'da açıklamalarda bulundu.
Yıldırım kaç transfer yapacaklarını da açıkladı.
İşte Yıldırım'ın sözleri:
"FENERBAHÇE KAZANDIĞI ZAMAN TÜRKİYE MUTLU OLACAK"
"Türkiye'nin, Fenerbahçe'nin başarılı olmasına ihtiyacı var. Fenerbahçe'nin ihtiyacı olduğu kadar Türkiye'nin de buna ihtiyacı var. Çünkü Fenerbahçe kazandığı zaman Türkiye mutlu olacak."
"KADIKÖY'DE BÜYÜ FALAN YOK, YÜREK VAR"
"Benim dönemimde Kadıköy'den çıkış yoktu. Kadıköy'e gelen takımların ayakları titriyordu. Büyü falan yok. Yürek var! Yine bunu yapacağız. Kadıköy'de herkesi yeneceğiz."
"2024 yılında çocuklarda, Fenerbahçe'nin şampiyon olamamasından ve başarı gelmemesinden kaynaklanan bir üzüntü vardı. Bunu kendi çocuklarımda da görüyordum. Onlar da üzülüyor, şikayet ediyorlardı. Herkes başarı bekliyor ve o başarı da şampiyonluktur. Şampiyonluk geldiğinde bütün kırgınlıklar biter, herkes birbirine sarılır. Çünkü yanınızdaki insanı tanımasanız bile, o başarının getirdiği mutlulukla ona sarılırsınız."
"Fenerbahçe'de 12 yıldır şampiyonluk yaşanmadığı için ayrışmalar başladı. Herkes farklı taraflara çekilmeye başladı. İnsanlar arasında 'şucu, bucu' şeklinde ayrışmalar ve tartışmalar ortaya çıktı. Sonuçta Fenerbahçe başarısız bir görüntü veren bir yapıya dönüştü. Fenerbahçe camiasının büyüklüğünün tartışılır hale gelmesini önlemek, çocuklarımızın okula giderken formalarını gururla giyip taşıyabilmeleri için ben ve arkadaşlarım bir araya geldik ve aday olduk."
"3 TEMMUZ'DA FENERBAHÇE AŞAĞIYA ÇEKİLDİ"
"Şunu görüyoruz ki tecrübe sahibi olmak ve geçmişte yaşananlardan ders çıkarmak gerekiyor. Bu dersleri en iyi bilenlerin de bizler olduğuna inanıyorum. Çünkü Fenerbahçe tarihinde 6 kez şampiyonluk yaşadık, 3 kez de son maçlarda şampiyonluğu kaybettik. Ayrıca 3 Temmuz süreciyle birlikte Fenerbahçe'ye büyük zarar verildi. 2006 yılında maçın uzatılmasıyla yaşananlar da aslında bir örgüt operasyonuydu. Daha sonra 2011'de bu operasyonun etkileri tamamen hayata geçirildi ve Fenerbahçe aşağıya çekildi."
"JESUS İLE HİÇ GÖRÜŞMEDİM"
"Jorge Jesus ile hiç görüşmedim. Beni onun şampiyonluk maçına davet ettiler, gitmedim."
"AYKUT KOCAMAN ADAYLARDAN BİRİ OLABİLİR"
"Aykut Kocaman ile şu an için henüz bir konumuz yok. Gerektiği takdirde olabilir, değerlendireceğiz. Olabilir ama oldu demiyorum. Eski değerli oyuncularımızı da göreve davet ediyoruz, onlar da aramıza katılacak. Burası bir aile haline gelecek."
"İSİMLERİ BELLİ, 2 SANTRFOR ALACAĞIZ"
"2 yabancı santrfor getireceğiz. İsimleri belli. Bu hafta son görüşmeleri yapacağım. Bütün Türkiye'ye ve Fenerbahçelilere söylüyorum. Seçimden önce gerekirse kendileri açıklarlar. Bu kadar basit."
"6 TRANSFER DÜŞÜNÜYORUZ"
"6 tane eksiğimiz olduğu kanısına vardık. 6 transfer düşünüyoruz. 2 santrfor alacağız, bir tane de yerli santrfor alabiliriz. Bir tane sağ bek almamız lazım, sol tarafa transfer yapmamız lazım, stopere de takviye yapmamız lazım."
"SALAH 20 MİLYON EURO MAAŞ İSTİYOR"
“Salah 20 milyon euro maaş istiyormuş. Vergisiyle 30 milyon euro. 3 sene kontrat ister, 90 milyon euro. Eğer acil ihtiyacımız o ise alırız, bunlara Futbol Komitemiz karar verecek."
"SÖRLOTH İLE GÖRÜŞTÜK"
"Sörloth ile bir görüşmemiz oldu ancak henüz net bir sonuç yok. Olabilir de, olmayabilir de."