Aziz Yıldırım: İki santrforun da isimleri belli
Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, 2 tane golcü alacaklarını ve bu futbolcuların isimlerinin belli olduğunu söyledi.
Fenerbahçe Spor Kulübü'nün 6-7 Haziran'da gerçekleştireceği olağanüstü seçimli genel kurul toplantısında başkan adayı olan Aziz Yıldırım seçim çalışmalarını sürdürüyor. Yıldırım, İstanbul Kuyumcular Odası'nda kahvaltı programına katıldı.
Burada açıklamalarda bulunan Aziz Yıldırım, önümüzdeki sezonda şampiyonluğun çok önemli olduğuna vurgu yaparak, "Fenerbahçe 4 yıl benimle, 4 yıl da ben ve arkadaşlarımdan sonra istenen başarılı istikrarı yakalayamadı. Toplamda Fenerbahçe tarihinde olmayan bir durum. En fazla 7 sene, 1989-1996 yılları arasında şampiyon olamadığı süre vardı. Diğer yıllarda 3-4 senede şampiyonlukları var. Fenerbahçe öyle bir noktaya geldi ki rakipleriyle baş edecek pozisyonda değil çünkü güçlü yönetimleri yok. Para her şey değil, para her şeyi çözmez.
Paranın yanında akıl da olması lazım. Aklın verdiği güç olması lazım. Bunlar bir araya gelirse değer olur. Biz bu sene eğer şampiyon olamazsak uzun yıllar şampiyon olamayız. Onu da halledecek, çözecek tecrübedir. Tecrübe olmazsa çözülmez. Onun için yola çıktık. Ben 1 yıl başkanlık yapacağım. Bana ne kazandırır? Yönetimdeki arkadaşlarıma ne kazandırır? 1 yıl sonra yine seçim var. Eğer biz başarılı olamazsak, herhangi bir problem yaşarsak 1 sene sonra yapılacak seçimde zaten oy vermezsiniz. Biz bütün bu riskleri aldığımıza göre; inanıyoruz ki bu akan kanı biz durduracağız. Bizden başka kimse durduramaz" ifadelerini kullandı.
"SANTRFORLARIN İSİMLERİ BELLİ"
Eski sporculardan oluşan bir futbol aklı oluşturduklarını vurgulayan Başkan Adayı Yıldırım, "Akşam eve gidince yine bana yazılan raporu okudum. İki tane santrfor alacağız. İki santrforun da isimleri belli. Onlarla ve kulüplerle görüşmeler devam ediyor. Ben yurt dışına gidiyorum. Onların menajerleri gelecek, benimle buluşacaklar, onlarla son konuşmaları yapacağım. Bu isimleri seçimden önce açıklarız. Takım oluşturmamız lazım.