Arda Güler: Real Madrid'deki baskı Fenerbahçe'de de vardı
Real Madrid forması giyen milli oyuncumuz Arda Güler, birçok konuda açıklamalarda bulundu.
TRT Spor'a konuşan Arda Güler, fiziksel olarak son durumundan Real Madrid'deki baskıya kadar birçok konuda açıklamalarda bulundu.
Arda Güler'in sözleri şöyle:
"DÜNYA KUPASI'NA EN HAZIR HALİMLE GELMEK İSTİYORUM"
"Çok şükür. Kendimi şu an çok iyi hissediyorum. İnşallah Dünya Kupası'na da en hazır halimle gelip ülkeme faydalı olmak istiyorum. Fiziksel olarak bir problemim yok, çok iyi hissediyorum kendimi."
"Real Madrid'de çok mutluyum. Ailemle, arkadaşlarımla yaşıyorum. Onlar bana sağ olsunlar her zaman destek oluyorlar. Çok inanılmaz bir kulüpte oynuyorum. Her gün o tesislere gitmek, arkadaşlarımla oynamak beni çok mutlu ediyor. Her güne çok büyük motivasyonla uyanıyorum."
"Fenerbahçe’de Jesus beni dörtlü orta sahanın sağında oynatıyordu. Sonra buraya geldim, orta sahada çok büyük bir kalabalık vardı. Kroos vardı, Modric vardı. Yine sağ kanatta oynamaya devam ettim. Ancelotti bana 'sen orta sahasın, gelecekteki en iyi orta sahalardan biri olacaksın' dediğinde bile yine sağ kanatta oynatmaya devam ediyordu. Xabi Alonso gelmeden önce de aradığında beni kesinlikle orta saha olarak oynatacağını söylemişti. Bu da beni çok mutlu etti. Çünkü hayatım o mevkide geçti. Bu rol tam olarak aradığım şeydi. Hızlıca adapte oldum."
"MODRIC İNANILMAZ BİR OYUNCU"
"Modric inanılmaz bir oyuncu. Onunla oynadığım için, ondan bir şeyler öğrendiğim için çok şanslı hissediyorum. Bence bizim neslimizin en komple orta sahalarından biri. Hala bilmiyoruz ne oynadı? 10 numara mı oynadı, 8 numara mı, 6 numara mı? O yüzden her şeyi çok iyi yapabildiğini gördüm. O yüzden Modric'i kenara ayırmak lazım. Çünkü onun gibi oyuncular çok fazla yok. Kendimde bazı benzer özellikler olmasına rağmen yine de çok fazla aynı rollerde olmadığımızı da düşünüyorum. Belki daha fazla skora katkı yapabiliyorum, belki sihrimi daha fazla gösterebiliyorum ama tabii ki onun ayak izlerini takip edebilmek çok önemli."
"10 numara oynamayı çok seviyorum. Çünkü içimdeki çocuğun 10 numara olduğunu biliyorum. Alex,'i izleyen Arda'nın… O çocuğun kim olduğunu gayet iyi biliyorum."
"Gerçekten Xabi Alonso ile çok güzel bir iletişimimiz vardı. Bana anahtarları teslim ettiğini ben hissetmiştim ki tam da aradığım şey buydu. Şimdi de Chelsea ile anlaşmış. İnşallah onun için de her şey yolunda olur. Tabii ki mesajlaşıyoruz. Bayern Münih maçından sonra benimle çok gurur duyduğunu söyledi. Mesajı görünce çok mutlu oldum.. Gerçekten çok büyük bir antrenör."
“Sahada topu kaybedince çok takıntı yapıyorum. İki gol attığım Bayern maçında Laimer ile bir pozisyon yaşamıştım. Ben onu ittirdim, o beni ittirdi, sonuçta top onun önünde kaldı. 2-3 gün onu izleyip sinirlendim.”
"FENERBAHÇE DE HER ŞEYİ KAZANMAK İSTİYORDU"
“Fenerbahçe de her şeyi kazanmak isteyen bir kulüptü. Ayrıca Milli Takım’da da her maçı kazanmaya çalışıyoruz. Real Madrid’in DNA'sında da bu var. O yüzden uyumlu olduğumu düşünüyorum bu konuda. Baskı yaratıyorsa, ben de onun için oradayım!"