Acun Ilıcalı: Hayatımın en güzel günü
Acun Ilıcalı, sahibi olduğu Hull City'nin Premier Lig'e yükselmesinin ardından yaşadığı sevinci anlattı.
İngiltere'de Hull City'nin Premier Lig'e yükselme başarısı göstermesinin ardından, kulübün sahibi ve başkanı Acun Ilıcalı elde edilen zafere ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Büyük bir mutluluk ve gurur yaşadığını belirten Ilıcalı, bu sürecin arkasında çok yoğun bir emeğin olduğunu vurguladı.
Türkiye'den gelen destek mesajlarının ve duaların kendileri için itici bir güç olduğunu ifade eden Ilıcalı, yaşadığı duygusal anları aktararak şunları kaydetti:
"BÖYLE BİR GURUR YAŞAMADIM"
"Çok emeğimiz var. Büyük bir mutluluk. Ülkemizden de çok mesaj aldık, herkes dua etti. Bu kadar duaya rakip dayanmazdı. Çok mutluyum. Böyle bir gururu hayatımda yaşamadım. Benim için bir ilk."
"HAYATIMIN EN GÜZEL GÜNÜ"
"Bu kesinlikle hayatımın en güzel günü. Çünkü kariyerim boyunca iş hayatımda sıfırdan başlayarak pek çok başarıya imza attım ama futbol çılgın bir şey. Her meslekte her anın tadını çıkarabilirsin. Ancak futboldan alınan zevk, topun ağlara gitmesi, maçı kazanman... Bunlar psikolojik açıdan bambaşka bir şey. Çok uzun süre bekledik [maçın sonundaki uzatma dakikalarında]. Son beş dakika boyunca kıpırdayamadım çünkü son dakikada yiyeceğimiz bir golü kaldıramazdım.”
"REAL MADRİD OLSA DAYANAMAZDI"
"Bize destek veren herkesten Allah razı olsun. Çok dua aldık, bu kadar duaya Real Madrid olsa dayanamazdı"