Üsküdar operasyonu sonrası Sinem Dedetaş'tan şaşırtan Erdoğan çıkışı: Cumhurbaşkanımızın tezahüratının yapılmasından rahatsız olmuyorum!
Üsküdar Belediye Meclisi’nde AK Parti grubunun Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a olan vefası ve sevgi gösterisi toplantıya damga vurdu. Meclis salonunda yükselen Erdoğan tezahüratları karşısında Belediye Başkanı Sinem Dedetaş, "Sayın Cumhurbaşkanımızın tezahüratının yapılmasından rahatsız olmuyorum" demek zorunda kaldı.
Üsküdar Belediye Meclisi toplantısı, AK Partili üyelerin ve salondaki dinleyicilerin Cumhurbaşkanı Erdoğan lehine attığı sloganlarla yankılandı.
Üsküdar’da yıllardır süregelen hizmet belediyeciliğinin ve Cumhurbaşkanına olan sarsılmaz bağlılığın bir göstergesi olan bu tezahüratlar, CHP’li yönetimi şaşırttı.
DEDETAŞ'TAN "RAHATSIZ DEĞİLİM" ÇIKIŞI
Yükselen sloganlar ve AK Parti grubunun kararlı duruşu üzerine söz alan Üsküdar Belediye Başkanı Sinem Dedetaş, ortamdaki Erdoğan sevgisini kabullenmek zorunda kalarak şunları söyledi:
"Sayın Cumhurbaşkanımızın tezahüratının yapılmasından rahatsız olmuyorum. Burada kimsenin olacağını da düşünmüyorum."
İMAMOĞLU İLE DENGELEMEYE ÇALIŞTI
Cumhurbaşkanı Erdoğan’a gösterilen yoğun ilgiyi ve halkın bu meşru sahiplenmesini görmezden gelemeyen Dedetaş, yaptığı açıklamanın devamında konuyu Ekrem İmamoğlu’na getirerek bir denge kurmaya çalıştı.
Ancak mecliste yankılanan Erdoğan sesleri, Üsküdar’da AK Parti’ye ve Cumhurbaşkanımıza olan gönül bağının ne kadar diri olduğunu bir kez daha kanıtladı.


