Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'ndan 5G müjdesi: "Tarifelere zam olmayacak"
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 5G ile ilgili önemli bir müjdeyi duyurdu. Uraloğlu, 5G geçilmesinden dolayı tarifelere herhangi bir zam yapılmayacağını açıkladı.
Yayınlanma:
Son Güncelleme:
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 1 Nisan itibarıyla geçilen 5G teknolojisiyle ilgili önemli bir müjdeyi duyurdu. tv100 canlı yayınına konuk olan Bakan Uraloğlu, yeni geçilen teknolojinin vatandaşın cebine ekstra bir maliyet oluşturmayacağını açıkladı.
Uraloğlu, "Faturalara 5G'ye geçildiğinden dolayı zam olmayacak. Fark şu siz bu hıza kapılıp çok fazla veri indirirseniz paket aşımı ücreti elbette faturanıza yansır" dedi.
Kaynak: tv100
