Tarık Biberovic: "Biz Allah'ın yolundan, peygamberimizin izinden giden Müslümanız. Öz güvenimi bu sağlıyor"
Fenerbahçe ve Milli Takım'ın yıldız basketbolcusu Tarık Biberovic, "Biz Allah'ın yolundan, peygamberimizin izinden giden Müslümanız" dedi
Fenerbahçe Beko'nun basketbolcusu Tarık Biberovic'in, Allah ve Peygamber sevgisi dikkat çekti.
Boşnak asıllı Türkiye vatandaşı Biberovic, Yağız Sabuncuoğlu'nun YouTube kanalına konuştu.
"ALLAH'TAN BAŞKA HİÇBİR ŞEYDEN KORKMUYORUZ"
Biberovic, “İdolüm Hz. Muhammed diyorsun. Bu inancının manevi gücünün sahadaki performansını artırdığını düşünüyor musun?” şeklindeki soruya şöyle cevap verdi:
"Biz Allah'ın yolundan, Peygamberimizin izinden giden bir Müslümanız. Beni kim tanıyorsa bunu biliyor zaten. Hiçbir şeyden korkmuyoruz Allah dışında. Bana özgüvenimi soğukkanlılığımı sağlayan şey de bu zaten. Kitabımızda ne yazıyorsa öyle olacak."
Günaydın'dan Hakan Uç'un sorularını yanıtlayan Biberovic, detaylı şekilde dini yaşayış biçimini de anlattı:
Aile sizin için ne ifade ediyor?
"Aile benim için en büyük destek demek. Zor zamanlarda da güzel zamanlarda da her zaman yanımdalar. Bu noktaya gelmemde onların emeği çok büyük."
Çocukluğunuzdaki bayram sabahlarını hatırladığınızda aklınıza gelen ilk görüntü nedir?
"Sabah erken kalkıp evdeki o bayram heyecanını hatırlıyorum. Ailece bir araya gelmek, bayramlaşmak ve büyükleri ziyaret etmek benim için çok özel anılardı."

Eski bayramlarda sizi en çok heyecanlandıran şey neydi?
"Çocukken bayram harçlığı çok heyecan verirdi ama aslında en güzel tarafı bütün ailenin bir araya gelmesiydi."
Küçükken bayram namazı ve sonrasında aile büyüklerini ziyaret etmek nasıl bir gelenekti?
"Bizim ailede bu çok önemli bir gelenekti. Sabah bayram namazından sonra büyükleri ziyaret eder, ellerini öperdik. O birliktelik bayramın en güzel taraflarından biri."
Eski bayramlarla bugünkü bayramları karşılaştırdığınızda en büyük fark nedir?
"Eskiden insanlar daha çok bir araya gelirdi diye düşünüyorum. Ama bayramların anlamı hala aynı: Birlik ve beraberlik."
Ailenizle unutamadığınız bir bayram anınız var mı?
"Çocukken bütün ailenin bir araya geldiği kalabalık bayram sofraları benim için unutulmaz. O anların değeri büyüdükçe daha iyi anlaşılıyor."
Bayramlarda en sevdiğiniz yemek ya da tatlı hangisi?
"Bayramlarda özellikle ev yapımı tatlıları çok seviyorum. Ailece aynı sofrada oturmak zaten en güzel bayram geleneğimiz."
Küçükken bayram harçlıklarıyla ne yapardınız?
"Genelde biriktirmeye çalışırdım ama bazen sevdiğim küçük şeyler alırdım. O küçük şeyler bile çocukken çok büyük mutluluk verirdi."