Survivor'da yeni bir yemek krizi! Set çalışanı Ünlüler takımına sert çıktı: "Kim aldıysa söylesin yoksa herkesi rapor edeceğim"
Survivor'da bu sezon yemek krizleri bitmek bilmiyor. Set çalışanı çalınan yemekleriyle ilgili Ünlüler takımına sert çıktı ve "Kim aldıysa söylesin yoksa herkesi rapor edeceğim" dedi.
Yayınlanma:
Özel ve güncel haber mi arıyorsunuz? SuperHaber'i düzenli takip etmek için tıklayın
Survivor bu sezon yarışmalar kadar bitmek bilmeyen yemek krizleriyle de konuşuluyor. Son olarak bir set çalışanı, barakasındaki yemeklerin çalındığı gerekçesiyle Ünlüler takımına sert çıktı. Çalışan, “Sadece bir kez soracağım. Biri yemekleri almış, kim aldıysa söylesin yoksa oradaki herkesi rapor edeceğim. Bu çok ayıp bir şey” dedi.
