Saadet Partisi'nden CHP'ye pavyon ayarı! "Kapısına “Rüşvet alan da veren de melundur” yazdığımız belediyeleri pavyona çevirdiler"
Saadet Partisi Genel Başkanı Mahmut Arıkan, yerel yönetimlerdeki yozlaşma üzerinden muhalefet belediyelerini hedef aldı. Özellikle CHP’li belediyelerdeki liyakat krizine ve kadrolaşmaya gönderme yapan Arıkan, "Muhalefetin belediye başkanı ahlaksızlığa kadro açıyorsa o ülkede siyaset ölmüş demektir" dedi.
Saadet Partisi Genel Başkanı Mahmut Arıkan, yerel yönetimlerdeki yozlaşmaya dikkat çekerek çok sert bir benzetmede bulundu.
MİLLİ GÖRÜŞÜN ŞEREFLE KORUDUĞU MAKAMLARI YOZLAŞTIRDILAR
Arıkan, 90’lı yıllardaki Milli Görüş belediyeciliğinin dürüstlük ilkesini hatırlatarak bugünkü muhalefet anlayışını eleştirdi. 30 yıl önce kapısına "Rüşvet alan da veren de melundur" yazarak teslim ettikleri belediye makamlarının, bugün ehliyetsiz ellerde pavyon kültürüne ve yozlaşmaya kurban edildiğini vurguladı.
MUHALEFET BELEDİYELERİNDE LİYAKAT VE AHLAK ÇÖKTÜ
Gençlerin işsizlik ve atama sorunlarıyla boğuştuğu bir ortamda muhalefet belediyelerinin sergilediği tutumu sert sözlerle eleştiren Arıkan, belediyeciliğin sadece yardım dağıtmak olmadığını ifade etti. Belediye başkanlarının şehrin haysiyetini korumak yerine adaletsiz kadrolaşmalara imza atmasının büyük bir vebal olduğunu söyledi.

