Reha Muhtar’ın yürek burkan son röportajı ortaya çıktı: Etrafımdaki herkes elimdeki her şeyi aldı!
Türk televizyon tarihinin efsane ismi Reha Muhtar'ın geriye kalan son röportajındaki sözleri yürekleri burktu. "Etrafımdaki herkes elimdeki her şeyi aldı." diyen Muhtar, son röportajında "Sağlık hayatta en önemli şey. ‘Her şey benim’ derken bir anda hayatta hiçbir şeyiniz kalmıyor. " ifadelerini kullanmıştı.
Ekranların bir dönemine damga vuran usta televizyoncu Reha Muhtar, geçirdiği zor günlerin ve yaşadığı derin kırgınlıkların muhasebesini son röportajında oldukça dramatik ifadelerle özetlemişti.
"ETRAFIMDAKİ HERKES ELİMDEKİ HER ŞEYİ ALDI"
Muhtar, son röportajında Deniz Uğur ve Feyza Altun'u kastederek şu sözleri kullandı:
"Sağlık hayatta en önemli şey. ‘Her şey benim’ derken bir anda hayatta hiçbir şeyiniz kalmıyor. Etrafımdaki herkes elimdeki her şeyi aldı. Buna çocuklarım da dahil. Ama şükür hala sevenlerim var, Allah'la yaşayacağım."
Reha Muhtar’ı ölüme götüren, ikiz evlatları Mina ve Poyraz'ın kendisinden koparılması ve evlatlık kızı Ayşe Nazlı'dan uzaklaşması, çocuklarının annesi Deniz Uğur ve avukatının yaptıklarına duyduğu büyük öfkeydi.
SESSİZLİĞE VE İNZİVAYA GÖMÜLMÜŞTÜ
Baltalimanı'ndaki yalısında geçirdiği talihsiz kaza ve uzun süren yoğun bakım süreçlerinin ardından hayata karşı tüm gardı düşen Reha Muhtar, son döneminde büyük bir ailevi yalnızlığa itilmişti.
İkiz çocukları Mina ve Poyraz’dan koparılmanın derin kederini taşıyan, dostlarıyla bir araya geldiğinde sadece evlatlarından ve sevdalısı olduğu Beşiktaş’tan bahseden duayen isim, Bodrum Türkbükü’nde sığındığı butik bir otelde tek başına yaşam mücadelesi veriyordu.
Son röportajında sitem ettiği o büyük yalnızlık, kalp yetmezliği teşhisiyle kaldırıldığı hastane odasında son nefesine kadar çocuklarını sayıklamasıyla son buldu.

