Hepsi'nin kraliçesi Yasemin Yürük'ün yaşadıkları yürek burktu: "Acıdan nefesim kesiliyor, ağlamaktan yoruldum"
Bir döneme damga vuran ancak sonra dağılan Hepsi grubunun kraliçesi Yasemin Yürük'ün geçirdiği kaza sonrası yaşadıkları yürek burktu. Sürekli ağrı ve acı çektiğini belirten Yürük, "Acıdan nefesim kesiliyor, ağlamaktan yoruldum" dedi.
Bir dönemin en popüler müzik grubu olan ve bir süre sonra dağılan Hepsi'nin kraliçesi Yasemin Yürük, yaşadığı talihsiz kaza sonucu zor günler yaşıyor.
Etiler’de yürüyüş yaptığı sırada dengesini kaybeden Yürük, apar topar hastaneye kaldırılmış ve ayağının iki yerden kırıldığı tespit edilmişti.
Yürük, uzun bir tedavi süreci içine girmesi ve fiziksel olarak iyileşme sürecinde olmasına rağmen geçmeyen şiddetli ağrılar içinde olduğunu söyledi.
Sosyal medya hesabından son durumunu paylaşan Yürük, "Bir ayı geçti, hala düzgün uyuyamadım. Sürekli ağrı ve acı çekiyorum. Yerinden sıçratan, elektrik çarpmaları hissi var ama ayağımı hissetmiyorum” dedi.
Yasemin Yürük paylaşımının devamında, "Acıdan nefesim kesiliyor, midem bulanıyor. Ağlamaktan yoruldum. Mental olarak zorlanmaya başladım; fiziksel olarak zaten şu an her şey bana kâbus gibi geliyor" açıklamasında bulundu.
Yasemin Yürük paylaşımını, "Tek tesellim geçeceğini bilmek. Çok şükür bu acılara… Bugün kontrolüm var, sinir testi (NCS) yapılacak. Umarım sonuçlar hasarsız çıkar" ifadeleriyle noktaladı.
Kaynak: tv100