Halk TV krizinde son nokta: Kanalın patronu Mahiroğlu: İstifa edenler başka kanallarla anlaşmış
Halk TV'de istifa krizi giderek derinleşiyor. Seda Selek ile başlayan gerilim hızla tırmanırken Halk TV sahibi Cafer Mahiroğlu, son yaptığı açıklamalar sonrası dikkat çeken açıklamalarda bulundu. İşte Halk TV'de yaşanan gelişmeler ve Cafer Mahiroğlu'nun dikkat çeken açıklamaları...
İstifaların ardından HALK TV’nin sahibi Cafer Mahiroğlu, Halk TV programcısı Sinem Fıstıkoğlu’nun sorularını yanıtladı.
Tepki çeken tweet’i nedeniyle özür dileyen Mahiroğlu, “Duygularıma hakim olmak zorundaydım. Eleştirilere açık olmam gerekirdi” dedi.
'NİÇİN GİDEN ARKADAŞLARIMIZ BUNA SES ÇIKARMADI?'
Bir buçuk yıldır Türkiye’ye giremediğini söyleyen Mahiroğlu, Halk TV üzerindeki tehditlerden bahsetti ve sözlerini şöyle sürdürdü:
“Halk TV yıllardır ekonomik tecrit altında. Evet, ciddi bir darboğazın içindeyiz ama bunun sorumlusu ben değilim. 5G’ye geçtik. Yapılan milyon dolarlık tanıtımlardan biz 1 kuruş almadık. Niçin giden arkadaşlarımız buna ses çıkarmadı? Devlet bankalarının hiçbiri bize reklam vermezken, hiçbir arkadaşımız bu konuda bir şey demedi.
MAHİROĞLU AÇIKLADI: 'İSTİFA EDENLER BAŞKA KANALLARLA ANLAŞMIŞ'
Evet, arkadaşlarımızın sıkıntılarını anlıyorum. Ben de ekonomik dengeyi sağlamaya çalışıyorum ama sağlayamıyorum. Cebimden para harcıyorum.
6 kişinin bir anda gitmesi nasıl izah edilebilir? Bir günde hadi ben gidiyorum demek halka saygısızlıktır. Gelir dersiniz ki, biz yolumuzu ayıracağız… Ekonomik adalet dengesizliği bugün mü ortaya çıktı? Peş peşe istifaların nedeni olmalı. Tanrı misafiri bile gelip yemeğini yiyip çayını içtikten sonra Allaha ısmarladık der, gider. Bana ulaşabilirlerdi ama kimse bana ulaşmadı."
