Yandex
İstanbul 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

Bakanlık devreye girdi anlaşma sağlandı: Madencilerin Ankara'da 9 günlük açlık grevi sona erdi

Ankara'da madencilerin 9 günlük açlık grevi, İçişleri Bakanlığı'nın devreye girmesi sonrası sona erdi. Saat 16'da bir araya gelen işçi ve işveren tarafları arasında anlaşma sağlandı.

Ankara'da madencilerin 9 günlük açlık grevi, İçişleri Bakanlığı'nın devreye girmesi sonrası sona erdi. Saat 16.00'da bir araya gelen işçi ve işveren tarafları arasında anlaşma sağlandı. İçişleri Bakanlığı’ndaki Uzlaşı Masasında sağlanan uzlaşmayla toplam 96 milyon 340 bin TL işçilerin hesaplarına yatırıldı.

Bakanlık devreye girdi anlaşma sağlandı: Madencilerin Ankara'da 9 günlük açlık grevi sona erdi

İşçi tarafı adına açıklama yapan Bağımsız Maden-İş Sendikası Başkanı Gökay Çakır, "Toplantı olumlu geçti. Çoğu arkadaşımızın maaşları yattı. 15 gün süre istediler bizden. Bunun da garantörü bakanlıklar. Bu saatten itibaren bizler de eylemimizi sonlandırdık" açıklamasında bulundu.

ÇİFTÇİ: HEPİMİZ ADINA ÖNEMLİ BİR TABLO

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sağlanan uzlaşının ardından sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Sağduyu ve nezaket çerçevesinde sürecin sona erdiğine dikkat çeken Çiftçi, "Ankara’da günlerdir devam eden madenci eyleminin sağduyu ve nezaket içinde sona ermesi, hepimiz adına anlamlı bir tablo ortaya koymuştur. Emekçilerimizin eylemi polislere çiçek vererek sonlandırması; milletimizin özünde taşıdığı saygı, vakar ve birlik ruhunun en güzel tezahürlerinden biri olmuştur. “İşçinin hakkını alın teri kurumadan veriniz.” anlayışıyla; emeğin hakkını korumak, sosyal adaleti güçlendirmek ve her vatandaşımızın onurlu bir yaşam sürmesini teminat altına almak, hepimizin ortak sorumluluğudur. Sağduyunun hâkim olduğu bu sürece katkı sunan tüm taraflara teşekkür ediyorum" açıklamasında bulundu.

Bakanlık devreye girdi anlaşma sağlandı: Madencilerin Ankara'da 9 günlük açlık grevi sona erdi - Resim : 2

Kaynak: Haber Merkezi

Ankara Maden Eylem
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Yazarlar
Son Dakika Haberleri
Yerel Haberler
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Dünya
Spor
Magazin
Seyahat
Yaşam
Teknoloji
Sağlık
Kültür Sanat
Medya
Eğitim
Popüler Haberler
Savunma
Sayfalar
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası
Künye
İletişim
Hukuka Aykırılık Bildirimi
Kullanım Şartları