Ahlaksızlığın bu kadarı! Eşini komşusu ile yatak odasında bastı: "Lütfen kocama söyleme"
Kocasını komşusu ile kendi yatak odasında yakalayan kadın öfkeden deliye döndü. Kadın "Seni evime aldım, çayımı içtin derken, komşusu ise "Bir kez oldu bir daha olmayacak, kocama söyleme" dedi.
Yayınlanma:
Son Güncelleme:
Bir kadının komşusunu kendi evinde ve eşi ile bastığı anlar sosyal medyada yankılanıyor.
Aksaray’da yaşandığı iddia edilen olayda komşusu ile eşini kendi yatağında basan kadın öfkeden çılgına döndü. Akılalmaz anlar ise saniye saniye kaydedildi.
"SENİ EVİME ALDIM ÇAYIMI İÇTİN"
Bu anlarda kadının “senin kocan yok mu? Seni evime aldım, çayımı içtin” dediği duyuluyor.
Öfkeli kadın bu esnada direnen komşusunu dakikalarca darbetti.
"İLK KEZ OLDU BAŞKA OLMAYACAK"
Daire kapısına taşınan olayda, öfkeli kadın “bunun kocasını arayın” derken komşusu ise, “yapmayın kocam beni öldürür. İlk kez oldu başka olmayacak lütfen. Bir şey istemeye gelmiştim. Bana her şeyi yap ama kimseye duyurma” dedi.